Thursday, September 20, 2007

Konec prázdnin na Scrappicnicu

Zdravím všechny :-)

je konec prázdnin a konec mého lenošení a vzhůru do práce :-)) Bohužel jsem zůstala na blog sama Annie se rozhodla práci přerušit,protože se pilně učí,aby mohla nastoupit do zaměstnání a léčit lidi :-)), přiznejme si to ,je to užitečnější :-)

Já mezitím krásně kynu :-)) ,ale jen na pupíku, právě jsem zakrojila 6 měsíc a termín se začíná blížit a tím i konec naší rodiny,protože zhyneme v bordelu a chaosu :-))

Připravila jsem pro Vás podzimní freebie a k tomu i malinký bonusek ,jak je u nás zvykem a doufám, že se Vám bude líbit a bude hlavně k užitku :-)) Já sama pilně pracuji,ale není to bohužel vidět, zvládla jsem už celý kalendář pro rok 2008,takže jak bude chvilka,tak Vám ho vložím na ukázku a pro inspiraci:-)

Andy a kuju za materiálek k freebie :-)

Pett

2 comments:

Andynka said...

Pett přeji at ti to šlape,máš na blog čas a hodně spokojených scraperek.Tfuj,tfuj....hezké a pohodové těhu.

Mil said...

Pett, tak ted jsi me dostala, hlavne teda pocity tehule mam dojem ze je mame naprosto totozne.... :-)
Ja jsem o fous asi pred tebou zacinam 32tt :-)

Tak at to tu i sama zvladas v pohode.
podzimni freebie se ti moc povedlo. :-))

Mil