Wednesday, November 28, 2007

New freebie " Winter gold Time "

Hi everyone,

by Scrappicnic is new freebie " Winter gold Time "




download is HERE

Tak konečně jsem vytáhla z počítače práci co mám uloženou od září :-) nějak prostě nestíhám :-) Už se mi to pěkně krátí,tak chci všechny restíky do " vylodění "
stihnout :-)

A už teď se můžete těšit na další,mám toho nějak hodně,ale nestíhám prostě dělat náhledy:-)

Kuju za komentíky,jako vždy potěší :-)
Thank's you for your comments :-) and happy scraping :-)

Pett

20 comments:

Petu said...

Pett náhled vypadá úžasně , že už někde neprodáváš takové super věcičky máš ;-) !!!!

Andynka said...

Téda to vypadá parádně,chválím moc a už se těším až si budu moci stáhnout.Určitě použiji.Děkuji moc moc.

Anonymous said...

Ahoj holky! taky jsem natesena! Julie

dib said...

pett, tvoje věci mám moc ráda, takže ti přeju, ať se k tobě přihlásí trpajzlíci a ty náhledy ti přes noc odmakají :-) a já se budu míííít :-)
díky moc!

Vlasti Divišová said...

Péto máš to krásný!!!
Díky :-)

Anonymous said...

Peťo děkuji Ti za úžasné freebie. Je to fakt paráda.
Thanks!!! Awesome freebie.

Anonymous said...

Thanks so much for the beautiful freebie.
dodo

Sharon aka Scrapcat4914 said...

TY so very much for this marvelous kit!!!!!!!!

Anonymous said...

That's wonderful, thanks for sharing.

Anonymous said...

Beautiful!Thank you so much for sharing!

Unknown said...

Thank you so much!!!

Calinhorely said...

wooow this kit is beautiful !
thank you so much for shared !

Julie said...

Wow! Just beautiful! Thank you so much!

Christine said...

This is lovely - thank you.

catherine said...

Wonderful, thanks so much!

Marcy said...

Very pretty kit, thank you!

febriany said...

Thanks for the beautiful freebies!

Stella79 said...

Thank you a lot for this great freebie!! ;-)

verabear said...

thank you!

Anonymous said...

very pretty thanks